نماشویی جهت پاک کردن برچسب های تبلیغاتی
نوشته شده توسط : کارویس

همانطور که شاید بارها مشاهده کرده باشید عده زیادی از مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف وجود دارند که برای تبلیغات از روش سنتی برچسب‌ها و تراکت‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. شاید این نوع روش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارها سودمند باشد و بتوانند به نتیجه دلخواه خود برسند اما برای ساختمان‌ها یک معضل بزرگ است، چرا که تمیز کردن و جدا کردن کاغذها و برچسب‌هایی که بر روی دیوار و درب منزل چسبانده شده‌اند بسیار سخت و دشوار است. قطعاً وجود چنین برچسب‌هایی باعث ایجاد نما و ظاهری ناخوشایند می‌شود و باعث می‌شود تا افراد به فکر راه‌حلی مناسب برای جدا کردن این نوع کاغذها بیفتند. نماشویی جهت پاک کردن برچسب های تبلیغاتی بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای از بین بردن این نوع آلودگی‌ نماها است. البته این کار با استفاده از مایع شوینده، آب و وسیله نوک تیزی که اکثر افراد برای این کار استفاده می‌کنند انجام نمی‌شود و نتیجه‌ای جز از بین رفتن رنگ درب و آسیب زدن به دیوار منزل ندارد. شرکت کارویس با استفاده از بهترین مواد شوینده بدون هیچگونه آسیبی به درب یا دیوار منزل این معضل بزرگ را برطرف کرده است که در ادامه به توضیح بیشتر آن می‌پردازیم.

روش نماشویی جهت پاک کردن برچسب های تبلیغاتی

روش مناسبی که شرکت کارویس برای شستشوی نما و پاک کردن برچسب‌های تبلیغاتی و هر نوع آلودگی نما استفاده می‌کند به کارگیری مواد اسیدی و مواد شوینده قلیایی است. البته استفاده از این نوع مواد شوینده نیاز به رعایت موارد ایمنی و تجربه کافی دارد و حتما لازم است از افراد باتجربه و دارای دانش و تخصص لازم در این زمینه استفاده شود. چراکه مواد اسیدی و قلیایی به خودی‌خود می‌توانند به سطوح مختلف نفوذ کنند و اگر توسط افراد متخصص به این کار انجام نشود می‌تواند تا حد زیادی به سطح مورد نظر شما آسیب وارد کنند.

شرکت‌های فعال در زمینه شستشوی نما با در نظر گرفتن نوع و جنس سطح مورد نظر شما یکی از این نوع مواد شوینده را انتخاب کرده و پس از اطمینان از اینکه آسیبی به سطح وارد نمی‎شود کار خود را ادامه می‌دهند. به عنوان نمونه برای سطوح شیشه‌ای، فلزی یا پلاستیک معمولاً از مواد شوینده قلیایی مانند سدیم کربنات استفاده می‌شود که یک ماده قلیایی قوی است اما خاصیت خورندگی ندارد یا از مواد شوینده اسیدی مانند استون استفاده می‎شود. همچنین، پس از استفاده از این مواد، سطح را با آب داغ و مواد شوینده مناسب شستشو می‌دهند تا هر گونه باقیمانده از این نوع مواد شوینده اسیدی یا قلیایی حذف شود. در هر صورت لازم است برای انجام نماشویی جهت پاک کردن برچسب های تبلیغاتی حتما از تیم و شرکت‌های نماشویی معتبر استفاده کنید و مشورت بگیرید. چرا که می‌توانید با اطمینان خاطر و با صرف هزینه‌ای مناسب و مقرون به ‎صرفه و از همه مهمتر بدون هیچگونه مشکل و خرابی نمای ساختمانی تمیز و زیبا داشته باشید.

پاک کردن پرچسب‌های تبلیغاتی با کارویس

همانطور که گفته شد از همان ابتدای کار بدون اینکه با استفاده از شوینده‌های معمولی و وسایل نامناسب به جداکردن برچسب‌ها و کاغذهای تبلیغاتی بپردازید حتما با یک تیم متخصص و باتجربه در زمینه نماشویی کمک و راهنمایی بگیرید. در اکثر موارد هنگام جدا کردن برچسب‌های تبلیغاتی چسب آن‌ها همچنان باقی می‌ماند که تیم کارویس با استفاده از تیم حرفه‌ای خود انواع خدمات نماشویی را با استفاده از روشی که بیشترین هماهنگی و تناسب را با سطح مورد نظر دارد انجام می‌دهند تا کوچکترین آسیبی به آن وارد نشود. به طور کلی، نماشویی یک ابزار کارآمد و موثر برای پاک کردن برچسب های تبلیغاتی است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به راحتی و سریعی از پرچسب های ناخواسته روی سطح مختلف خود خلاص شوید. به همین دلیل، نماشویی یکی از ابزارهای ضروری برای هر خانه و محل کار است.





:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما , نماشویی تهران , نماشویی با طناب , نماشویی بدون داربست , نماشویی در تهران , نماشویی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: